2012. április 18., szerda

Az első Lora lakkos köröm

Sziasztok!

A cím már elárult, most egy Lora körömlakkal készítettem a manikűrt. Ez az első Lora lakkom. A véleményem jó a lakkról, nagyon szeretem a színét és az állaga is kitűnő. Ami még pozitívum, hogy az ecsete számomra tökéletes!!!! Ha jól emlékszem 200 Ft volt. :) Ma is voltam bent a Lora termékeket árusító boltokban, nálunk 3 bolt is van. A színek mindegyik boltban mások, ami nagyon jó.. viszont az árak nagyon is eltérőek...
Alapnak ezt a Lora lakkot használtam, felé pedig egy csillámos lakkot raktam. Remélem tetszik nektek is a végeredmény, eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam! :) Vigyázat, nagyon sok kép következik!! :DDD

















Lora 088
ROSE NAIL 142

Nektek van Lora lakkotok? Mi a véleményetek? :)

6 megjegyzés:

  1. Nekem eddig 3 van, és ma vette meg barátnőm a 4.-et (azért ő, mert hozzá volt közel) és nagyon szeretem eddig őket. Egy lila, egy piros és egy barna, mindhárom gyorsan szárad, tartós, olcsó, de ez a 4. fehér lesz, szóval erre nagyon kíváncsi leszek :]
    Ennek egyébként szép színe van magában is, és csillámosan is jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Na, akkor van egy-pár lakkod! :) Én is tervezem, hogy beszerzek belőle majd belőlük egy-kettőt! :D

    Köszi az elismerést :*

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a Lora! Persze, a csillámos se kutya ;)

    VálaszTörlés
  4. A csillámos nekem is meg van, de nem tudom mivel párosítani :( nekem kicsit nagyon benne a csillámok vagy nem tudom:( .

    VálaszTörlés
  5. Nekem 2 Lora-m van, a szagukon kívül más gondom nincs velük. ez is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök lányok, hogy tetszik nektek! ;)
    Ani: Igen, annyira szeretem, hogy lassan ki is fogy! :(
    Thündérke: Igen? :O Nekem pont megfelelő :D
    Verus: igen, ismerős :DDDD

    VálaszTörlés