2012. április 10., kedd

Svájci zászlós köröm

Sziasztok! Az előző postomban jeleztem, hogy egy ajándékot kaptam Húsvétra. Igaz, nem egyedül kaptam, hanem a tesóimmal. Az ajándék az volt, hogy kiutazhattunk Svájcba egy ismerősünkhöz. Persze készültem egy körömmel is, amit a cím már nyilván el is árult... Szóval a körmömre a svájci zászlót próbáltam(!) ráfesteni. Piros alapon fehér kis keresztek. A keresztecskék nem mindig lettek szabályosak, de összességében szerintem tűrhető. :DDD Amikor bejelentkeztünk a fiatal szállóba, egy férfi meg is dicsérte. Nagyon örültem neki, hogy egy férfi szájából hallom ezt. Büszke voltam :DDDDD Ha érdekel titeket, hogy milyen volt az út, csinálok egy ilyen 'kiruccanós postot' is. :) De még lesz róla biztosan szó, mert láttam essence újdonságokat is ;))) De eleget beszéltem, itt van négy kép:







essence LEGENDS OF THE SKY 05 take my red away
Moyra No.:03







2 megjegyzés: