2012. június 8., péntek

A New League by essence

Sziasztok!

Ismét Ausztriában voltam, és bevallom céltudatosan mentem! :D Kerestem az essence új Snow White kollekcióját. De "csak" ezt találtam! Nem volt ott más, mint az A New League kiadás.

A megszokott csoportkép:


Soft toach szemhéjpúderek:

01. my caddy in the wind   03. oh de prep  02. happy preppy

Vízálló szemhéjtusok:

01. came – saw and conquered    02. oh de prep

Ajakszínező:

01 my retro jacket’s red

Bronzosító púder:

01. go classy, go retro 

Lakkok:

01. my retro jacket’s red

02. too blue to be true

03. oh de prep 

04. tommy’s favorite green

Zsebkefe:

01. match ball


Hajgumik:

01. let’s hit the court



Nos, nálam ez az a trendkiadás, ami egyáltalán nem fogott meg.. Szó szerint SEMMI! 
Ti hogy vagytok vele? Nektek tetszik valami innen? (:



12 megjegyzés:

  1. Engem sem...
    A hajgumi jó lenne, ha fekete lenne, de így...

    VálaszTörlés
  2. Nekem se jön be.. :$ persze ha hozzám vágják elfogadom, de nem venném meg...

    VálaszTörlés
  3. akkor nem vagyok egyedül.. szerintem ezt az essence benézte :DD de biztos tetszik valakinek.. ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát, nálam sem túl meggyőző.. :D

    VálaszTörlés
  5. Engem sem érintett meg lelkileg, de azért a lakkokból a 03. oh de prep-et elfogadnám, a kék is szép, de szinte ugyan olyan lakkom van H&M-ből.

    VálaszTörlés
  6. update. megnéztem jobban ezt az 03 oh de prep-et, azt hittem lilás fénye van, mert a képeden olyan, de mégse, csak egy snassz csokibarna, nemkell! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen.. de olyan nehéz fényképezni, mert néznek :DD

      Törlés
    2. A múltkor a Müllerben ott ált a sor végén az eladó, és nézett. :D Várta hogy mikor lopok el egy lakkot, vagy nem tudom, de bosszantó volt...

      Törlés
    3. nagyon idegesítő.. de tényleg :DDD

      Törlés
  7. Ha a szemfestékek jók alapozónak, akkor azok nem rosszak, de amúgy... A Snow White-ra viszont kíváncsi vagyok. :-)

    VálaszTörlés