2013. május 18., szombat

Kék gradient körmök

Sziasztok!

A barátnőmnek a héten volt a szülinapja és mivel a kék a kedvenc színe nem is volt kérdés, hogy a körmeim is kékek lesznek!


Viszont nem tudtam dönteni, hogy melyik kék lakkom legyen... aztán beugrott: szivacsos technika, hiszen ezzel több kéket is fel tudok használni! Fogtam is a kedvenc tavaszi kékemet, az essence pasztelljét..


..és az új Lovely kéket egyikét..


.. és egy kék csillámos fedőlakkot..


.. és megszületett a kék gradient köröm!
A lakkok közül az essence lakkot már láthattátok a blogon, de az utóbbi kettőt még nem. A Lovely lakknak szánok majd egy egész bejegyzést. A Moyra lakk pedig egy egyszerű (de annál szebb!) kék csillámos fedőlakk. Átlátszó alapban úsznak egész kicsi csillámok, amik ilyen szépen csillognak:


Moyra Excellence alaplakk
essence show your feet 14 pop pastel blue
Lovely Gloss like gel Nr 123
Moyra No.:74
Moyra Excellence Mega Gloss fedőlakk

Szoktatok szivacsos technikával dolgozni? :)

22 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóó! :))) Ma én is gondolkodtam átmenetes körmön, de maradtak a pöttyök. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Várom a pöttyös manidat! ;)

      Törlés
    2. ahh tényleg! :D bennem még mindig jobban él a neon CG lakk :D (persze a pöttyös még mindig tetszik!!) ;)

      Törlés
  2. nagyon cuki lett. ^^
    nekem a kék ég jut róla eszembe. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett! :) Pont az én körmöm is átmenetes most, imádom ezt a technikát. Annyira látványos manit lehet készíteni pillanatok alatt. Én csillám réteget nem tetem rá, de a tiéden gyönyörűen mutat, legközelebb kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már alapból úgy indultam, hogy felkenem a kék fedőt, mert meg szerettem volna mutatni nektek! :)

      Törlés
  4. a barátnődnek szülinapja volt, ezért meglepted magadat egy kék manival?:DD
    egyébként nagyon szép lett, a csillámok sokat dobnak rajta:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen mesés ez a színkompozíció, nagyon jó az ötlet :)

    VálaszTörlés
  7. nekem erről az égbolt jut eszembe:$


    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szupi lett! mádom az átmeneteket. :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett, feldobja a fedőlakk! :)

    VálaszTörlés


  10. Nagyon szép lett, tetszenek a használ kék színek :)

    VálaszTörlés