2013. június 4., kedd

NYC Expert Last 032 Party time blue

Sziasztok!


Gyönyörű lakk, az egyik kedvencem lett, ez nem is kérdés. Bár az üvegben inkább lilásnak tűnik, a körmökön -ahogy a neve is utal rá- kékes. 
Tehát egy kék alapban úszkál rengeteg kék nagy glitter, sok-sok pici holografikus és temérdek piros csillám.
A fedése sajnos nem a legjobb, de őszintén számítottam erre. 

Két réteg lakk után:


Három réteg lakk után:


Látszik a különbség. A körömvégek még itt-ott kilátszanak, de engem most ez anniyra nem zavart, élőben nem feltűnő. Tartóssága is jó, három napja van a körmeimen és semmi baja.

Üvegben így néz ki:


Biztos vagyok benne, hogy egy alapszínen (feketén, kéken, lilán) gyönyörűen mutat majd, mint fedőlakk.

Moyra Excellence alaplakk
NYC Expert Last 032 Party time blue
Moyra Excellence Mega gloss- fedőlakk

Ti már vettetek valamit az új 40 NYC lakkokból? Hogy tetszik ez a lakk? 

22 megjegyzés:

  1. Ezt en is nezegettem a Mullerben par hete,aztan vegul visszatettem pont ezert mert feltem,hogy nem fed elegge, pedigmeleg csili-vili,amit imadok,de igazabol nem banom,hogy ott hagytam,szep-szep,de egyelore visszafogom magam lakkok teren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy kék alapon nagyon szépen mutatna. ;) Megoldódnának a fedési problémák. Olyan, mint az essence colour&go blue addicted. :)

      Törlés
  2. Pont ma kerestem erről a lakkról swatchot, de nem találtam.. :D Én még fehér alappal is szívesen megnézném *.*

    VálaszTörlés
  3. Szép ám nagyon:) én is nézegettem, de egyelőre más szint vettem meg. Ez nekem fedőlakknak menne el, mint a rock muse is, ami valójában is az, es ehhez nagyon hasonló...

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is elkél alá az alapszín, egy szép kéken megnézném :]

    VálaszTörlés
  5. De szép.. :) Én megnézném még pár eltérő szinen :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép, én is inkább fedőlakknak használnám, mondjuk az Astor Electric Blue-n megnézném...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az a lakk nincs meg, de van egy NYC kék lakkom, azon fogom kipróbálni ;)

      Törlés
  7. Nagyon szép! Tetszik ez a lakk nagyon. :)

    VálaszTörlés
  8. Eddig azt hittem, nem tetszik, üvegben ugyanis nem győzött meg, de felkenve főnyeremény :-)

    VálaszTörlés
  9. Ezt én is megvettem már jó pár hete, kipróbáltam, de valahogy nekem nem tetszett, két réteg után feladtam :D de megpróbálom fekete alapon, ez az ötlet tetszik, meg a manid :) Még jó hogy csináltál vele körmöt, mert már azon gondolkodtam, hogy elajándékozom, vagy a kukába rakom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, csak a kukába NE! :D Nekem nagyon tetszik ez a lakk, más alpszíneken biztos gyönyörűen fog mutatni. ;)) majd írd meg, hogy milyen lett. :)

      Törlés
  10. Húú ez a körömlakk ezt én is megveszem :)
    Meseszép :* <3
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. kaptál tőlem egy díjat, kukkants be:))

    VálaszTörlés