2013. december 31., kedd

China Glaze: Happy Hologlaze kollekció Be Bright szett

Sziasztok!

Még október végén írt Ingrid erről az új China Glaze karácsonyi kollekcióról és már akkor felkaptam a fejem, szerintem ez kifejezetten jóra sikerült. Amikor lehetőségem nyílt megtekinteni a lakkokat még jobban megtetszettek. Persze, amit szerettem volna (a jegesmacis szett) nem volt, mert mindet eladták egy képzési vásáron. Na, de azért tudtam választani mást. Sok gondolkodás után a Be Bright szett jött haza velem és a Travel in colour fedőlakk.


Mindegyik alatt egy réteg alapszín van és a topperekből is egy-egy réteget használtam.


Your Present Required: A legszebb lakk ebből a szettből, nekem ez tetszik a legjobban! Különösen tetszik ezen az alapon. Szerintem elegendő csillámot vesz fel az ecset és egy rétegben elegendő a csillámmennyiség. Rengeteg színű és formájú csillám van benne, emiatt többféle alapon is remekül néz ki!


Be Merry, Be Bright: Két színű kör és hexagon csillám van benne: lila és magenta. A legjobban ez fogott meg a képekről ebből a szettből. Élőben már az első a kedvenc, de ez is szép. A kedvenc őszi-téli lakkomon, pedig egyenesen csodásan fest!


Bells Will Be Blinging: Számomra a kakukktojás. Fekete és világoskék alapon sem tetszik (ezeket próbáltam) és nem tudok róla éles képet lőni. Kiidegelt a lakk. Kicsi ezüst, apró kék és nagy ezüst szálas csillám van benne. Egy rétegben ez adja a legtöményebb hatást. Két rétegben már-már elfedi az alapszínt.


Mingle With Kringle: Pontosan e miatt a lakk miatt gondolkoztam, hogy ezt válasszam-e, hiszen arany lak..amit ugye nem szeretek- legalábbis nem találtam meg még a tökéleteset. Utoljára ezt kentem fel, óckodtam tőle. Őt két rétegben használtam. Nagy meglepetésemre, azonban megtetszett! Nem mostam le mindjárt, 3 napig a körmeimen volt (ez nálam nagy szó, ha az egy arany lakk). Páran meg is dicsérték. :)

Tartósságuk szuper, kb. 3 napig hordtam őket és semmi kopás nem volt. Ezek mind mini CG lakkok, ami azt jelenti, hogy 9,6 ml-esek, ami nagyon sok még így is. Nekem nagyon szimpatikusak az üvegeik, látszik, hogy egy kicsivel a drágább lakkok közé tartoznak.

Nagyon megtetszett ez a szett, teljesen mást vártam tőle. A kék annyira nem tetszik, ez tény, de a többi az igen.

A szettet megvásárolhatjátok már a Nailland standjánál.

Nektek is megtetszett ez a kollekció, megvan nektek valamelyik lakk?

U.I.: Boldog új évet Nektek! :)

14 megjegyzés:

  1. nagyon szépek, nekem is az első tetszik legjobban:))
    olyan jó látni, hogy újra blogolsz:D

    VálaszTörlés
  2. gyönyörűek :) Mennyiért lehet őket megvenni ??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A webshopban 3690 Ft van feltüntetve. :)
      http://www.nailland.hu/products/field_brand/china-glaze-3/field_kollekcio/happy-holiglaze-111

      Törlés
  3. Nekem a Mingle with Kringle a Tökéletes Aranyszínű Lakk. Imádom, hogy végre egy nem túl sárga, csodás arany lakk lehet az enyém :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kifejezetten tetszik. :) Lehet, hogy nekem is azzá növi ki magát. :)

      Törlés
  4. Eszméletlen gyönyörű körmök:) tetszenek. xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. engem ez a kollekció annyira most nem fogott meg... az őszi kollekció sokkal jobban tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az is gyönyörű volt, de nekem meg pont ez tetszik jobban. :)

      Törlés