2014. április 29., kedd

33DC #3 Tape mani

Sziasztok!

A mai alkotásunkat a cellux köti össze, ugyanis az volt a téma, hogy celluxos manikűrt készítsünk. Sokat gondolkoztam, hogy mégis milyen manikűrt készítsek. Mind színekben és formákban is sokat gondolkoztam. Végül egy nude alapra került sárga háromszög és ezt fekete lakkal kereteztem.


A sárga háromszögeket celluxszal alakítottam ki, a feketét szabad kézzel festettem. A lényeg, hogy az alapszín kopogósra száradjon és csak utána ragasszuk fel a celluxot. Kitöltjük lakkal a helyet és azonnal lehúzzuk a ragasztószalagot, különben nyúlni fog a lakk és nem lesz szép éles a határ.


Egyébként ez a manikűrt viseltem húsvétkor is, idén nem volt kedvem nyuszikat, csibéket és hasonlókat festegetni, ezért inkább csak egy csibe sárga lakkal utaltam rájuk. 

Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
Rimmel 60 Seconds 710 Alaska
Rimmel 60 Seconds 450 Sunny Days
Rimmel 60 Seconds 800 Black Out

Nektek hogy tetszik? Szoktatok a celluxszal játszadozni? 

15 megjegyzés: