2014. október 13., hétfő

ManiCute - Idő

Sziasztok!

A ManiCute mostani témája az idő, a közelgő óraátállításnak köszönhetően. Nem akartam az óraátállítást a körmeimre festeni, ezért más inspiráció után néztem. Végül eszembe jutott, hogy van egy film, amelynek a címe In time (magyarul: Lopott idő), és végül ez a film adta az alapot a manikűrnek.


A filmbe nem szeretnék nagyon belemenni, úgyis a plakátokon látható érzést próbáltam átadni. 


A filmben az életet idővel mérik, amely az ember bőrén jelenik meg neon zöld számokkal. Ez adta az egész manikűrnek az alapötletet. Fekete alapra fehérrel, majd neon zölddel irkáltam. Rákerült az In time felirat két darab i betűvel, ugyanis a két darab i betű most a szünetet jelzi (II). A számok az fennmaradó időt mutatják. Hogy meglegyen az összhang, ezüst szegecseket festettem be zöldre és felhelyeztem őket.


Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
Golden Rose Rich Color 35
Moyra No.: 66
Moyra Excellence fedőlakk

Nekem a film nagy kedvencem, a főszereplő színésznő (Amanda Seyfried) az egyik kedvencem és hét Justin Timberlake sem utolsó. ;) ;) 

Ti láttátok a filmet? Hogy tetszett? 





16 megjegyzés:

  1. Mekkora ötlet :D Olyan, mint az ébresztő órákon a kijelzett számok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy. Nem tudtam semmit alkotni az óraátállítás keretein belül, így jött ez az ötlet. :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy ezt alkottad, konkrétan. Mikor töltöttem fel a posztomat, akkor villant be ez a film az idővel kapcsolatban. Plusz egy ilyen digitális megoldás kellett, úgyhogy köszi :D És persze nagyon szép lett, a szegecsek hihetetlen jól passzolnak! Nálam ezt a kört te nyerted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? :o Nagyon szépen köszönöm, nem hittem volna. :D

      Törlés
    2. Bizony! :) A legeredetibb ötlet! :)

      Törlés
  3. Láttam ezt a filmet, tetszett is! Ötletes a manikűr :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó az ötlet és a kivitelezés is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó megközelítés! A filmet nem láttam még, de a plakát alapján is átjön a lényeg. Ötletes, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Ötletes. :3 A filmet még sajnos nem sikerült végignéznem...

    VálaszTörlés