2014. október 22., szerda

Manikűrvadász

Sziasztok!

Ismét Manikűrvadász, most pedig nem mást kaptam, mint aki kiötlötte ezt az egészet, Isabellát. Nagyon sokat nézelődtem a blogján, végül ebben a bejegyzésben találtam rá a nekem legjobban tetsző manikűrjére.


A rózsaszín helyett a zöld került a középpontba, ugyanis már régen volt zöld lakk a körmeimen. A homoklakk helyett pedig csak egy csillámos lakkal dolgoztam. A mostani körben nem kifejezetten lemásoltam a körmöt, inkább csak inspirációt merítettem.


Nagyon megtetszett ez a manikűr, környezetemben lévők is megdicsérték. 
A zöld Lovely Lakk egyébkét az a tipikus karácsonyi lakk szerintem, de így kis mennyiségben és fogpiszkálóval felhelyezve nem érvényesült annyira az ünnepi hangulata.


Sally Hansen Double Duty Base & Top Coat
NYC 035 Cupcakes and Latte 
Lovely Blink Blink Nr 4
Moyra Gyorsszárító fedőlakk


17 megjegyzés:

  1. Mindkettő tetszik nekem, gyönyörű a körmöd! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem szólókkal, nekem is nagyon tetszik az újraalkotott verzió! :)

    VálaszTörlés
  3. Szépséges, tetszenek ezek a zöld lakkok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eleinte furcsa volt őket viselni, ősszel sötétebb színekhez szoktam. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Érdekes színválasztás, sokak a zöldet nem kedvelik, de örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  5. Mindegyik mutatós! Ha éppen ruhához festek körmöt, akkor nem nézem, hogy nyári a lakk vagy őszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :)
      Sajnos nekem nincs időm mindig az aktuális outfithez manikűrt csinálni. :/ Nagyon ritka eset az, amikor nagyon összepasszol a ruhám és a körmöm.

      Törlés