2014. október 3., péntek

PUPA Viva Carioca Lasting Color Gel Dou 01 Truly Tropical

Sziasztok!

Ma életem két PUPA lakkját mutatom be. Anyukám olaszországi útja során vette nekem ezeket. Pedig nem is kértem, hogy hozzon nekem és nem is mondtam neki, hogy milyen lakkmárkákra érdemes arrafelé figyelni. Hiába, ennyire már ő is tudja. :D


Szóval a poszt megírása már ott gondot okozott, hogy nem tudtam, hogy mik a neveik a lakkoknak. Gyorsan írtam Áginak, hiszen ő jártas ezekben a dolgokban. :) Együttes erővel megtaláltuk a neveket. A Truly Tropical nevet kapta a kis duo. Két lakkot rejt a színes dobozka, szerintem mind a kettő őszies szín.


A lakkokról jókat tudok elmondani: két réteges fedés és gyors, fényes száradás. Az ecsetük lekerekített, amivel nagyon könnyű dolgozni. A kupak nagyon tetszik, hogy ilyen arany fényes, szinte látni önmagunkat benne. Ha valakinek számít ez, akkor gyűjti az ujjlenyomatokat, nálam ez nem negatívum. 
Az első szín egy bronzos, barnás lakk, ami nem feltétlenül az én színem, de ősszel tetszik. A finisétől nagyon féltem, tartottam a csíkozódástól, de szerencsére nem csíkoz!
A narancsszínű lakk egy krémes finisű. A színét egy tökhöz hasonlítanám, halloweeni manikűr alapja simán lehetne. Egyébként ilyen erőteljes narancs lakkom még nincs, ugyan még nem neon, de nagyon vibráló.

Nektek van Pupa lakkotok? Ha igen, akkor kedvelitek a márkát?

12 megjegyzés:

  1. szívesen segítettem.:)
    Anyukádnak nagyon jó ízlése van,szuperek ezek a gél lakkok,mind a kettő szín nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm itt is. :)
      Nagyon örülök nekik én is. Most már tudom, hogyha Olaszország közelébe keverne a sors, akkor bízhatok a PUPA lakkokban. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek! Szívesen megnézném úgy is, hogy a narancsosra készül valamilyen minta a barnás árnyalattal. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az ötletet, agyalok rajta ezerrel. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép színek, mindkettő tetszik :)

    VálaszTörlés