2014. december 26., péntek

ManiCute - Ünnepi készülődés

Sziasztok!

Eléggé el vagyok csúszva mindennel, a bloggal különösen. Sok ManiCute kör is kimaradt.
Egyébként rettenetesen hiányzott már, hogy egy kicsit többet csináljak, mint egy krém finisű lakkot felkenjek; jól esett egy kicsit alkotni. 


Ezzel a körrel is elcsúsztam, nem is kicsit, hiszen az 'Ünnepi készülődés' már átcsúszott az ünnepre, karácsony másnapjára. Remélem, elnézitek nekem. :)


A mai manikűrömben minden karácsonyi szín jelen van, szerintem így könnyű hangolódni az ünnepre. Szerintem, ha valaki meglátja ezeket a színeket együtt, akkor mindenki a karácsonyra gondol.


Fehér alapot festettem a körmeimnek, ezután jöhettek az arany csíkok. Látszik, hogy kijöttem a gyakorlatból, nagyon bénák lettek a vonalaim. Ezek után megfestettem a magyalt, és kész is lett a körömfestés.



Eveline Cosmetics 8w1 Total Actios
China Glaze White On White
Magic Visage Glamour (sötétzöld)
Golden Rose Rich Color 121
Golden Rose Rich Color 35
Seche Vite Dry Fast Top Coat


18 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szépséges és ünnepi lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Én biztos. hogy elnézem! :P Nagyon szép mani lett, elegáns, nem túldíszített. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, Karolina. :D Nagyon köszönöm a kommented. :*

      Törlés
  3. De gyönyörű lett! Igazi ünnepi manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is így gondolod, Szilvi. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm, Verus! Hihetetlenül jól esik. :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik :) Ne viccelj, én meg a blogolvasással vagyok lemaradva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Audrey! :)
      Én azzal szerencsére tudom tartani a lépést. :)

      Törlés
  6. Nagyon szép, igényes, elgáns, letisztult munka! :) Csak dícsérni tudom!! :) és az arany szín jó, hogy megjelenik. Ez a szín ugyanis mindig dominál, és hatalmas jelentéstartalommal bír!! :)
    Ahogy az angol mondja: Amazing as always!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicsérő szavakat! :) Mindjárt elpirulok. :)

      Törlés
  7. Nagyon szép manikűr lett! :) Gratulálok a bornt pretty store-os nyereményhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Bella, nagyon szépen köszönöm. :* Ma írtak, hogy fel is adták a kért termékeket. :)

      Törlés