2015. július 4., szombat

NOTD | Kék vagy zöld?

Sziasztok!

Nyár van, most már hivatalosan is, egyre jobban szeretem a nyárias színű lakkjaimat felkenni. Szerencsére a kedvenc márkáim bőven kínálnak ilyen típusú lakkokat. Most vettem észre, hogy a kedvenc nyári lakkom, a Moyra neonpink lakkja kifogyott, elhasználtam az utolsó cseppig, így azt újra kell vennem minél előbb. A másik kedvencem a China Glaze, most tőlük hoztam egy csodás lakkot. Akik Instagramon követnek, azok már találkozhattak ezzel a manikűrrel. 


Az interneten nagyon sok becsapós képet lehet találni, mint a legtöbb türkiz lakk esetében. Számomra a türkiz inkább kékesebb. Erről a lakkról nem tudom eldönteni, hogy most akkor kékesebb vagy zöldesebb, ugyanis rendkívül sokszínű. Nagyon sok függ azon, hogy bent vagy kint nézem a lakkot, árnyékban vagy napfényben. 


A tulajdonságait tekintve nagyon kedvező. Az eddigi CG lakkjaim igen folyósak voltak az első használatnál, de ez nagyon szép állaggal rendelkezik. Egy vékony és egy vastag, vagy 3 nagyon vékony rétegben fed. Én az utóbbit alkalmazom, hiszen a vékony rétegek hamarabb is száradnak, emellett pedig a buborékosodás veszélye is igen minimálisra csökken ebben az esetben. 
Tartósságát tekintve is meg vagyok vele elégedve; a negyedik napon mostam le hiba nélkül.
Nagyon minimalista lakkozás lett, tényleg hétköznapbarát, a szegecseket pedig sokszor alkalmazom ilyenkor. A szegecsek pedig a BPS kínálatában található meg, a HYBQ10 kódommal pedig 10%-os kedvezményt kaptok, használjátok nyugodtan. :)




Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
China Glaze Too Yacht To Handle
BPS szegecsek
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Nektek mi a kedvenc nyári árnyalatotok, esetleg konkrét lakkotok? :)

31 megjegyzés:

  1. Az én szemem és képernyőm a kék irányt látja jobban ebben a szépségben, nagyon jó kis szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, szerintem is inkább kékesebb, de van benne zöld is. :)

      Törlés
  2. Csodás *-* nekem is kékesnek tűnik a telefonomon :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez türkiz :) nagyon szép árnyalat. Nem színezi el a körmeid?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem színezte el. Bár hozzáteszem, hogy két réteg alaplakkal indítottam! ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a szín, talán még nem is láttam hasonlót, a CG szerintem minden árnyalatát kihozta a türkiznek. Nemrég vettem 4 CG lakkot, van közte neon is, halvány is, hát nem tudom, hogy a melegtől vagy mitől, de nem tudtam felkenni őket, felszedte saját magát már az első rétegnél, úgyhogy félre kellett tennem őket, lehet, nem bírják a meleget. Ami van régebbi, azzal nincs bajom, kicsit állt és még jobb is lett az állaga. Úgyhogy elég vegyes érzéseim vannak a márkával, de sokan szeretik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jót tesz nekik az állás! :) Rakd félre és egy kis idő után vedd őket újra elő, aztán számolj majd be. :)

      Törlés
    2. Remélem, beválik a tipp, némelyik 3 réteges lakkomnak kellett fél év pihentetés és jók lettek. Azért még kísérletezek pár alaplakkal, ennyire nem lehetek béna, hogy nem tudok felkenni egy lakkot.

      Törlés
    3. Amikor kint akartam lakkozni a fehér CG lakkommal, kezelhetetlen volt, de amint bejöttem és egy kicsit hagytam nyugalomban, egyből jobb lett. Ezek szerint tényleg nem jó nekik a nagy meleg. :/

      Törlés
    4. Azóta már felkentem az egyiket és semmi baja sem volt, nagyon fura. A lakásban szoktam mindig lakkozni. Lehet, csak első alkalommal ilyenek ezek a lakkok, kellett nekik egy kis levegő :)

      Törlés
    5. Na, akkor szuper! :) Csinálj vele minél több mesés manikűrt! <3

      Törlés
  5. Milyen szép, vibráló szín! Vonzza a tekintetet :)
    Nekem is kékesnek tűnik inkább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon vibráló és tényleg szemet vonzó! :)

      Törlés
  6. Kékes....De veszett szép ez a lakk!!!
    Én kedvelem a CG-t,ha konkrét nyári kedvenc lakkot kell választani....vagy árnyalatot,mindenképp valami neon,márka kedvencem most így nincs,a lényeg,hogy neon legyen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neon, ó, én is mennyire szeretem azokat.. :)

      Törlés
  7. Úú, de bitang jó színe van! :) és jól is áll nagyon :)
    Augusztusban talán majd mondhatom, hogy az Essence Indian summer a kedvencem, ha szépen lebarnulok hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dóri, én is magaménak érzem ezt a színt. :)
      Akkor majd nyár végén írd meg. :)

      Törlés
  8. Hát én a zöldet és a kéket is látom benne, szóval én nem tudom :D a lényeg, hogy csodaszép színe van, és felkenve is nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is van benne mindkettőből, akkor viszont türkiz. :D

      Törlés
  9. very beautiful shade of blue :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon király lett! :D Ha fogalmazhatok így :D A szegecsek meg annyira feldobják ezt az amúgyis meseszép színt, hogy csak na :) öröm nézni a posztokat :) széééép nyarat! O.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszenek a szegecsekkel feldobott manikűrök. :)

      Törlés
  11. Nagyon szeretem az ilyen árnyalatokat:) nehéz eldönteni ,h milyen szín:)
    Nagyon szép lett a manikűr:)

    VálaszTörlés
  12. Szeretem az ilyen egyszerű megoldásokat. :) Van nekem is olyan türkiz lakkom, amelyről nehéz eldönteni fotókon, hogy türkiz, zöld vagy inkább kék lakkról van szó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a türkizben és a mentában is van kék és zöld is, míg a türkiz a kékbe hajlik, addig a menta a zöldbe. :)

      Törlés
  13. Nagyon szép színe van :) igazi türkizes, se nem zöld, se nem kék, hanem mindkettő egyszerre :D

    VálaszTörlés
  14. Egyszerű és nagyszerű! SZép ez a türkiz. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, örülök, hogy neked is tetszik ez a szín. :)

      Törlés