2015. december 10., csütörtök

Ezüst virágok

Sziasztok!

Az idei ősz és tél nálam színügyileg teljes változást hozott. Alig voltak bordók, bogyószínűek a körmeim, szinte mindig csak kétfelé orientálódtam: szürke vagy zöld. Hozzám képest elég sokszor voltak zöldek a körmeim, de a kedvenc zöld lakkom 3 hete érkezett meg hozzám, erről majd később írok nektek.
November közepén egy óriási nailmail érkezett hozzám egyenesen Lakkfan Verustól, amiben szebbnél szebb lakkok lapultak. Ez a manikűr csupa olyan lakkal készült, amiket Verustól kaptam.


Eléggé sötétszürke ez a Miss Sporty lakk, az ősz elején ennél világosabb szürke lakkra vágytam, de most ez az árnyalat tökéletes nekem! 
Csupa jó tulajdonsággal bír a lakk, két rétegben fed és gyorsan szárad fényesre, bár én mindig használok fedőlakkot. 


Díszítésképpen nyomdáztam az alapszínre. A két kezemre különböző körmeimre kerültek fel a minták, de nem volt, hogy ki megörökítse a két kezemet egy képen, így erről nem tudok képet mutatni. A bal kezemen a nagy- és mutatóujjamon egészben került fel a minta, míg a középső ujjamra csak egy kis virágot helyeztem el. A jobb kezemen a nagy- és a kisujjamon volt egész mint és a gyűrűsujjamon állt önmagában a virág.




Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Miss Sporty Lasting Colour 420
Moyra No.: 304
Born Pretty Store BP-L003
Moyra Mega Gloss Top Coat

Ti szeretitek a szürke lakkokat? :) 
U.i.: A háttérben megbúvó valami egy szuper színátmenetes kesztyű, amiből sok nem látszik, de majd lehet, hogy készítek egy manikűrt, amelynek ez lesz az alapja. :)

4 megjegyzés:

  1. Ennyire én nem vagyok rákattanva ezekre a színekre, de nagyon elegáns lett, főleg élénk ruhával jól mutathat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a manikűr. :)

      Törlés
  2. Rajtam most is szürke ruha van. Számomra szürke abszolút nem egyhangú, a manikűröd is inkább tök elegáns ezzel a színnel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy a szürkének is vannak szuper árnyalatai?! :) Nagyon köszönöm. :)

      Törlés