2016. március 12., szombat

NOTD | Lila lakkozás holo rombuszokkal

Sziasztok!

Ahhoz képest, hogy szeretem a lila színt, viszonylag ritkán nyúlok az ilyen színű lakkjaim után. A múlt héten viszont egymás mellé raktam két lakkot, amikből a fejemben egy nagyon szép manikűr bontakozott ki.


Ez a csodás Catrice lakk volt az egész manikűr alapja. A lakk egy piszkos lila lakk, amiben vannak apró szilánkszerű darabok, tényleg nagyon különleges! Nagyon jó az állaga, szépen terül és szépen is fed, két rétegben kellett felvinnem a tökéletes fedésért. 
E mellé a kedvenc pasztell lila lakkomat párosítottam. A piszkosság mellett, ami még a telet szimbolizálja, jól mutatott a tavaszi frissességet sugalló pasztell lila lakk.


Végül a pasztell alap kapott egy kis nyomdázást. Arany lakkal felvettem a palettáról a mintát és a kicsi rombuszokat kitöltöttem holo lakkal, amely színe megegyezik a lila Catrice lakkban lévő szilánkokéval. 


Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Catrice Cosmetics 420 Dirty Berry
OPI You're Such A BudaPest
Moyra Metal Effect No.: 305
Moyra Holographic No.: 253
Kaleidoscope Kst-53
Rival de Loop Young Gel Nail Top Coat 


 Gyakran viseltek lila lakkot a körmeiteken? :) 

3 megjegyzés:

  1. Mennyire szép ez a manikűr! :)
    Figyelemreméltó gyönyörűség egyébként ez a piszkoslila Catrice lakk.
    Egy kissé halványabbat, a Doll-kollekció egyik halványliláját szereztem be nemrég kifutó darabként és meglepően szépen fed ő is. A Catrice háza táján érdemes nézelődni, van pár kedvencem a márkától.

    A pici holo rombuszok vibrálóvá teszik az összképet, szuper kompozíció! Érdekes módon ezeket a rombuszkákat a monitoromon mentaszínűeknek látom, ha azok lennének, a lilával akkor is ütős párost alkotnának.
    Néha becsapja a szemem a holo! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Igen, a Catrice lakkok nekem is tetszenek, bár tény, hogy alig nézek körül a lakkjaik közt. :/

      :D Biztos jó kombináció lenne az is. :D

      Törlés
  2. Óóó, nagyon szép!! Egy ideje szeretem a lilát, fel is tankoltam mindenféle árnyalatot, mert anyámnak is én festek körmöt és neki az a kedvenc lakkszíne.

    VálaszTörlés