2016. április 22., péntek

Perzselő piros manikűr

Sziasztok!

A napokban elkapott a láz, hogy pirosra fessem a körmeim. Elő is vettem a tavasziasabb piros lakkjaimat, hogy megnézzem, melyikhez is van kedvem. Végül nem nagy meglepetésemre egy Golden Rose piros lakk mellett döntötte, ugyanis ehhez a lakkhoz még inkább kötődöm, mint általában.


Az alapszín felkenése után elkezdtem a nyomdapalettáimat nézegetni. Még a piros lakk kiválasztása közben találtam magam szembe egy régen nagyon népszerű lakkal, az essence pelyheskével. Emlékeztek még, igaz? :)


Feketével nyomdáztam a kiválasztott mintát. Fontos szempont volt, hogy a közepe "üres" legyen, hogy bele tudjak pöttyenteni pelyhes lakkot. Ha fény felé fordítottam az ujjaim, akkor lehetett látni, ahogyan a kis pelyhek szinte életre kelnek. Ezt sajnos nem tudtam teljesen visszaadni, de remélem, hogy  azért valamennyire átjön. 


Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Golden Rose Rich Color 121
Moyra No.:35
essence special effect! topper 08 night in vegas
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Ti is ritkán veszitek elő a piros lakkjaitokat? :)

6 megjegyzés:

  1. Igen-igen, jól kivehető az effekt, l vagyok nyűgözve, eszméletlen szép manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Örülök, hogy látszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép :) A piros nálam is ritkán kerül elő, érdekes, de akkor legtöbbször csak magában vagy kevés mintával viselem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      Igen, valahogy nekem is olyan ritkán vannak a körmeimen. :) Inkább alkalmakra szoktam pirosat választani. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a manikűr, tökéletes választás volt hozzá a nyomda minta
    :) Ritkán kenek fel piros lakkot, sőt, szerintem csak karácsonykor került elő, de akkor is egy holografikus Colour Alike lakk formájában :D Inkább rózsaszín párti vagyok, jöhet minden mennyiségben az a szín, főleg tavasszal, nyáron :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a mani. Ez a lemez kell nekem is. :3

    VálaszTörlés