2016. augusztus 24., szerda

Kék átmenet és nyomdázás

Sziasztok!

Nagyon-nagyon szeretem a kék lakkokat, így nem is csoda, hogy az Instagram oldalamon eléggé gyakoriak a kék manikűrök. Ebben a posztban egy régebben készített lakkozásomat mutatom meg.


Nem sokat gondolkodtam a manikűr elkészítésén, szinte azonnal összeállt a kép a fejemben. 
Egységes fehér alappal indítottam, majd a gyűrűs- és a kisujjamra három apró pontot raktam csökkenő sorrendben.

A többi ujjamra kék átmenetet készítettem, majd az azonos lakkal nyomdáztam is. Sajnos a nyomda erősebb lett, mint az átmenet, így nem tűnik el teljesen a minta az átmenetben, csak elhomályosodik. Sebaj, nekem így is tetszett. :)





Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Moyra No.: 03
Aden kék lakk
bornpretty BP-05
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Nektek hogy tetszik? :)

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép*-*
    én is szeretem a kék színt:3 én is épp ezt a szímt viselem a körmeimen:3

    VálaszTörlés
  2. Álomszép manikűr, teljesen lenyűgözött a két szín varázslatos egybefonódása, a motívumok szépsége! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, én azt hittem, direkt ilyen, hogy látszódjon a nyomdázás.

    VálaszTörlés
  4. Erősebb a nyomda? Sajnos? Ugyan, én is azt hittem, hogy direkt ilyen. :D Semmi gond nincs vele, nagyon szép a nyomda is meg az átmenet is, hát még együtt... :) Nagyszerű lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés